KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA زيدان:مي‌ترسم بيل در رئال از من هم بهتر شود

زيدان:مي‌ترسم بيل در رئال از من هم بهتر شود

http://soomaalidamaanta.com/ciyaaraha/wp-content/uploads/2012/05/zidane1.jpg

زين الدين زيدان بار ديگر از بال ولزي رئال مادريد که شنبه شب در هفته پانزدهم لاليگا در غياب کريستيانو رونالدو اولين هت‌تريک خود را در پيروزي 4 بر صفر کهکشاني‌ها مقابل وايادوليد انجام داد، تمجيد کرد.

به نقل از تسنيم،زيدان در گفت‌وگو با روزنامه ديلي‌ميل انگليس در خصوص گوش ولزي کهکشاني‌ها گفت: کسي در رئال مادريد در مورد وضعيت بيل نگران نيست، چون به کيفيت بازيکني که به خدمت گرفته‌ايم به خوبي واقفيم. تنها چيزي که نگرانش هستم اين است که گرث تبديل به بازيکني بهتر از من در رئال شود!

مربي 41 ساله تيم اول شهر مادريد تصريح کرد: بيل مهاجمي تمام‌عيار و فرصت‌طلب است. او مي‌تواند گلزني کند، بازيکنان را در زمين جا بگذارد و به خوبي خلق موقعيت کند. ما به همه اين موارد واقف بوديم براي همين در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني تمام تلاش خود را کرديم تا گرث بيل را به خدمت بگيريم.

اسطوره رئالي‌ها با ابراز اطمينان از اينکه بيل بهتر از اين هم خواهد شد، گفت: بيل مي‌داند که در صورت نياز به مشورت با روي باز در خدمتش هستم. دوست دارم نقشي در پيشرفت گرث داشته باشم، چون به نظرم او تمامي ويژگي‌هاي لازم براي تبديل شدن به بهترين بازيکن جهان را دارد.

بيل 24 ساله از زماني‌که به جمع سفيدپوشان مادريد ملحق شده در 13 بازي که براي رئال به ميدان رفته 9 گل به ثمر رسانده است.

زين‌الدين زيدان، هافبک پيشين تيم ملي فوتبال فرانسه پيش از اينکه در سال 2006 از دنياي فوتبال خداحافظي کند به مدت 5 سال براي رئال مادريد بازي کرد و حالا به عنوان دستيار کارلو آنچلوتي در سانتياگوبرنابئو وارد عرصه مربيگري شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: zidan, zizou, real madrid coach, زیدان, زین الدین زیدان, مربی تیم رئال مادرید, میترسم بیل از من هم بهتر شود, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )